Ratlankių lyginimas

Ratlankių lyginimas

Plieninių ir aliuminio ratlankių lyginimas

Ratlankių lyginimas suraskite euromaster servisą

Ratlankių remontui yra reikalinga speciali techninė įranga ir  jis ne visada yra įmanomas - priklauso nuo sugadinimo. Dalis Euromaster servisų teikia paslaugas ratlankių lyginimo srityje. Jeigu sugadinsite ratlankį, kviečiame apsilankyti artimiausiame Euromaster servise, kuris yra jūsų vietovėje ir patikrinti ar jame yra šios paslaugos vykdymo galimybė.

Ratlankių pagamintų iš lengvų lydinių lyginimo paslauga tai jų pradinės formos gražinimas. Jeigu ratlankis susidurs su kliūtimi ant kelio dangos (tai deja, pasitaiko gana dažnai), ratlankis deformuojasi, o tai pakeičia jo formą ir sukelia vibracijas pakaboje, jaučiamas vaire ir visoje transporto priemonėje bei dažnai įtakoja rato nesandarumą bei padangos sugadinimą.

Tokiu atveju yra būtinas ratlankio remontas arba jo pakeitimas, priklausomai nuo sugadinimo lygio ir nuo to, ar egzistuoja remonto galimybė. Naudojamas sugadintas ratlankis sukelia greitesnį pakabos gedimą ir netolygų padangų susidėvėjimą, o taip pat – važiavimo komforto praradimą dėl anksčiau išvardintų vibracijų.

Prieš ratlankių lyginimą pirmiausia yra įvertinamas jo sugadinimas, po to servisas nustato remonto procedūrą.

Ratlankių, pagamintų iš lengvųjų lydinių lyginimo procedūra tai deformuoto fragmento šildymas iki aukštesnės temperatūros, kuri sukelia jog lydinys tampa plastiškas. Naudojant  specialią lyginimo įrangą, lengviau atstatyti ratlankio pradinę formą. Ratlankio remonto paslauga yra sudėtinga, todėl būtina yra lyginančio asmens patirtis.

Priklausomai nuo panaudoto lydinio ir ratlankio gamybos metodo, lyginimo ir šildymo temperatūros yra skirtingos. Šalutinis poveikis ratlankio šildymo metu – lako dangos defektas. Deja, tai neišvengiama, o kai kuriais rimtesnių sugadinimų atvejais įtakoja ratlankio įskilimą. Pataisius ratlankį, klientui pageidaujant, atnaujiname arba dalinai atstatome lako dangą.

Jeigu egzistuoja ratlankio įskilimo galimybė, klientas yra apie tai yra informuojamas dar prieš remontą – tuomet ratlankis neturėtų būti toliau taisomas: suvirinamas, klijuojamas, ir t.t.  Galima suvirinti  įskilusią ratlankio dalį, tačiau problematiškas yra lydinio sudėties, iš kurio ratlankis buvo pagamintas, nustatymas – taip yra dėl gamybos paslapties, kurią saugo kiekvienas gera kokybe pasižymintis prekinis ženklas.

Išlygintas ratlankis yra atstatomas ir įgauna pradinę formą, tačiau negalima pamiršti, kad tai yra taisytas ratlankis, ir deja, sekantis jo sugadinimas gali baigtis visišku sunaikinimu, todėl, jeigu pakartotinas taisymas nėra įmanomas vartotojas apie tai yra informuojamas.

Priklausomai nuo ratlankio deformacijos lygio, po jo išlyginimo yra nustatoma rekomenduojama pozicija transporto priemonėje.

Pridėtos nuotraukos rodo ratlankį turintį rimą sugadinimą – šoninį ratlankio įmušimą (vad. aštuonetuku) bei iškreiptą išorinę briauną. Ratlankis buvo atstatytas – jam grąžinta naudojimo būklė, be to dalinai pagerinta išorinė lako danga.

Read previous post:
Ratlankiai

Slėgio jutikliai TPMS

Close